Välkomnar helgen.

Helg och lov! Det ligger fint i munnen det. Typ lika fint som mitt mellanmål idag: jalabites (McDonalds svar på chilicheese) på väg till mormor. Väl där åt vi brieost och drack fruktsoda. De vuxna, mamma kusin och mormor, höll sig till kaffe. Töntar, jag vet..

Nu mellanmålar jag igen. Denna gång är det rödvin, brieost och garlic/herb-kex. Tog en dusch innan för att skölja av mig veckan och nu är jag på väg att toksomna framför #Adamlive. Inte för att det är tråkigt såklart, jag gillar det verkligen!

På tal om mormor, hon är väl den sötaste tanten någonsin ändå? Får alltid höra hur glad hon är för att jag flyttat hem igen. Gulltuss! Det gör mig varm i hjärtat!

God helg!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Mormor är verkligen den gulligaste lilla tant som finns :) Njut av lovet så ses vi på lovmysmåndag!!;)

2012-03-31 @ 08:45:36
URL: http://Josefine-creo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0