Try again?

Jag har gjort en deal med fröken Sterner. Vi ska ge bloggandet ett tag för att se om vi orkar igen. Jag kände att jag inte orkade matblogga bara. Så ofta lagar vi inte rolig mat, speciellt inte nu när vi jobbar båda två. Då är man lite trött. MEN, vi älskar ju trots allt mat väldigt mycket så det kommer ju framgå här också givetvis.
Har jag kvar denna blogg till sommaren kommer jag även att skryta om min lilla systerson (jo, men jag är nästan helt hundra!) här i bloggen! Då får ni följa mitt mission att få lillen säga Mimmi före Mamma. Hur svårt kan det vara?
Hur står magsjukan till? Ingen kräka sedan tretiden igår eftermiddag, men ett konstant illamående. Det kan jag ta ändå. Har även den värsta träningsvärken av dem alla. Värre än alla CX-pass tillsammans.
Nu måste jag bara jobba på att få en fin blogg, blir lite roligare då.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaaa så roligt det ska bli! :) Snygg blogg!

2012-03-20 @ 11:45:30
Postat av: Josefine

Haha ska bli kul att läsa din kamp om mamma/Mimmi, kan liva dig tufft motstånd ;)

2012-03-22 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0