Mindre sjuk!

Vill inte säga att jag är frisk för då slår det väl tillbaka när jag minst anar det. Men jag har nu inte kräkts på över ett dygn (peppar peppar) och kan inte riktigt påstå att jag mår jätteilla heller. Skönt!! Snart har det gått 48 timmar och då är jag väl friskförklarad? I alla fall enligt jobbet!

Min pappa litar på att jag är frisk och kommer och piggar upp mig snart iaf med frukost! Så snäll liten far jag har.

Har även idag lagt ut en matta på balkongen. Kommer bli fint tillslut tror jag. Vill bara ha lite pynt där ute nu så är jag nöjd sen. Snart får vi ta en liten premiärgrillning på balkongen, det ska bli mysigt!

Tjipp så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0