Men snälla!

Årets Big Brother. Tycker inte ens att det är kul längre. Vad är det för fel på en del av folket där inne? Visst, det är en pressad situation där inne förmodligen men KOM IGEN. Jag blir irriterad. Vilket ju såklart är precis vad Tv4 vill, men på riktigt. Tror jag ger det ett avsnitt till, sen ger jag upp denna säsong. Vuxna (nåja, de flesta) människor som beter sig barnsligare än 15åringar. Går man verkligen runt och kallar varandra för "jävla bög" och "hora"? Nej, det gör man inte.


Jag vet, jag är ju också töntig. Töntig som ens blir arg och bryr mig. Men jag börjar ju ändå bli till åren och då hör det väl till att beklaga sig över tv-program och "dagens ungdomar". Inte sant?


Går och lägger mig istället. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen och även testa nytt ämne. Svenska. Blev nervös bara av att skicka iväg ett mail till läraren jag vikarierar för. Men vem vet, kanske jag kan lära mig något själv av de små fjortonåringarna. Fjortonåringar? Är man verkligen bara fjorton när man går i sjuan? Känns som de är typ arton. Minst.


Anyhow. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh kul att du börjat blogga igen!! :) och ja big brother är kass! / sis

2012-03-22 @ 15:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0