Jonas dag idag.

Idag fyller Jonas tjugosex år. Han är inte mycket för att fira sin födelsedag. "Jag fyller ändå inget speciellt". Hmpf. Tråkigt tycker jag då jag själv älskar att fylla år. Men i år passade det ju bra ändå då jag inte kan baka någon tårta och ingen kan komma hit på kalas. Men till helgen kommer hans syster med familj så då blir det tårta och kalas i alla fall.
Tur jag har världens bästa syster när jag mår dåligt. Ja, alltså hon är ju alltid det men speciellt idag! Så Jonas åtminstonde får sin present av mig. Hoppas han blir nöjd, han är en kräsen liten man så kanske att min present är lite "vågad". Det återstå att se i afton. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0