Fick till en sovmorgon ändå.

Sitter på bussen på väg till gymmet. Det är shoppinghelg i Skövde nu så då åker man gratis buss, känns lyxigt fast jag har mitt månadskort! På tal om träning så var ju mitt nyårslöfte "Platt mage i mars". Sista mars idag, och min mage är väl inte platt MEN den är betydligt plattare än för några månader sen. Känns bra, men plattare ska den bli! Med nya magpasset på gymmet känns det i alla fall inte som en omöjlighet. Jesus, vilken träningsvärk jag haft..

Skulle ju haft sovmorgon imorse. Gissa hur sur jag blev när jag vaknade halv nio av mig självt. Jonas fick ett "Godmorgon. Helvete!" av mig. Tur att jag har så bra morgonhumör...

Lyckades i alla fall somna om efter en timma (skam den som ger sig) och sov till elva. Sen kunde jag avnjuta denna härliga stund (var en bild på min goda frukost som inte ville vara med..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0