Det är helg, kära ni!

Helg. Helg helg HELG! Jag har ju bara arbetat två dagar denna vecka visserligen men jag har tagit igen det dessa två dagar vill jag lova. Ligger fortfarande lite bakom schemat men det löser sig på söndag kväll. Vilken lärare gör INTE något jobbrelaterat en söndag? Om det så bara är en kvart.. Men det tar jag mer än gärna när jag vet att jag snart får lov igen! Och sen igen, igen och igen. Typ!

Nuu däremot ska jag inte röra en fena mer. Möjligtvis röra mina fenor för att kramas med våra gäster som snart anländer men inte mer än så! Eller jo, för att dricka upp min Corona också givetvis! Ölen som jag precis bestämt mig ska bli årets Valborgsdryck! Nu är det bara klädval kvar sen är jag redo, Valborg!! Och Johanna!!

Trevlig helg kära ni!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha vilken tur att du slängde in en bild ;) tack för en mysig dag med er och skruttungar!

2012-03-24 @ 16:04:31
URL: http://josefine-creo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0