Bra avslut. Bra start.

Har inte glömt av att jag öppnade en ny blogg. I promise. Har bara haft fullt upp sedan jag skrev senast. I helgen hade vi ju besök av svägerska med familj. Har varit en helt fantastisk helg! Massa mys, lek, sol och alldeles för mycket mat. Ja, så mycket mat att jag fick gå och gömma mig i sovrummet redan klockan tio på lördagskvällen. Kändes som att det var någon liten rackare som gjorde "tusen nålar" på mina tarmar. Aj, alltså. Men nu i efterhand när jag inte längre lider så tycker jag att det var värt det. Var ju sjukt god mat. Harry's kan det där med burgare, pommes och öl alltså.
Sune fick sig även en ny bästis i helgen. Han och lillplutten hängde med varandra hela tiden och "pratade" och kramades. Sött. Och skönt att veta att Sunesvamp gillar barn! Han har ju visserligen levt med en liten skruttunge sina första månader, men det skulle lika gärna kunnat avskräcka honom.....
Efter en superhelg så kändes det lite trögt att det blev måndag så fort. Men det var en förträfflig måndag och tisdagen har fortsatt lika bra! Känns skönt att veckan startar så bra. Nu är det dessutom bara tre dagar kvar på jobbet innan det blir PÅSKLOV! Jag och frökensyster hoppas på kanonväder så vi kan sola hela dagarna. Åh, vad vi ska njuta!!
Nu ska jag titta till karrésteken som puttrar i ugnen! Doftar ljuvligt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja åh vad skönt det ska bli med loooooov!! :)

2012-03-28 @ 14:50:31
URL: http://Josefine-creo.blogspot.com
Postat av: Johanna

Härligt! Blev lite orolig att du hade slutat igen. Puuh!

2012-03-29 @ 10:26:03
URL: http://johannasterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0