Påsklov, gräsäkna och god mat.

Ja, rubriken beskriver resten av min vecka rätt bra. Har ätit lunch ute både igår och idag. Igår på Pim's där det blev en supergod lax och idag lamm på Glädje. Lyxigt att slippa matlådor ett par dagar och framförallt få trevligt lunchsällskap!



Har lämnat in min kära iPhone på lagning. Eller jag hoppas på att de vill laga den fast min garanti verkar ha gått ut. De kunde göra en "Good will", eller så får jag tillbaka den med ett pris på vad det kostar att fixa den. Förmodligen kostar det lika mycket, om inte mer, som en helt ny telefon. Men jag håller tummarna. Hem-knappen blir bara sämre och sämre för var dag som går. Så nu är jag telefonlös några timmar. Känns tråkigt. I varje reklampaus på tv brukar jag alltid kolla Twitter, Facebook och diverse annat. Nu måste jag ta upp datorn, hur jobbigt?! Nä, inte jobbigt alls. Men känns ändå konstigt. Som tur är får jag snart låna Jonas gamla iPhone tills jag får tillbaka min. Hu, en GAMMAL telefon, hur ska det gå?



Nu ska jag tupplura lite tror jag, innan jag ska iväg på middag hos Jonsson/Björk. Är gräsänka tills på måndag, så det gäller att sysselsätta sig och se till att bli bjuden på mat. Imorgon ska jag nog ta en tur hem till mor och far och äta. Och umgås, såklart. Annars ska jag bara ha Sunegos heeela helgen! Och lite familjegos. Och Annagos. En goshelg.



GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0