Första dagen tillbaka.

Första dagen på jobbet idag. Men skönt att börja med en tisdag. Tisdagar är jag ju resurslärare i en årskurs tre vilket är hur mysigt som helst. Ganska stor skillnad från mina högstadieelever. Känns kul att kunna få lite från båda ställen. Lär mig olika saker på olika ställen, det känns fint.

Påsklovet ha känts långt. Verkligen inte för långt men ändå. Känns som jag gjort mycket. Mycket god mat, mysiga dagar, bio och transkådning. Försökte ta en bild på tranorna, det var visst 21.500 stycken, men med min mobilkamera syns typ inte en enda. Haha, typiskt. Tur vi hade superfotografen med oss ändå. Vi såg faktiskt ett par tranor som dansade! Så häftiga, men rätt fula..

Förresten, i veckans veckonytt stod det "Nu har eleverna bara 10 veckor kvar till sommarlov"! Jesus, nu går det verkligen fort!

Har ju myst ihjäl mig med Sune också såklart.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Verkligen ett underbart lov. Men jag vill att den där Sune ska mysa sådär med mig snart igen, var längesen nu! Han äter mest på mig tycker jag ;)

2012-04-10 @ 21:30:03
URL: http://josefine-creo.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Åh så söt Sune är :) får komma och hälsa på snart. Tar en helg när Ola har Elvis så kan vi ta oss ett glas vin och snacka skit. Du är också väldigt söt btw. Men det vet du ju redan ;) kraam

2012-04-10 @ 22:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0